Balkongsäsong

Om en massa chili, och kanske lite annat.

Balkongsäsong 2016

Publicerad 2016-02-07 10:37:08 i Allmänt,

Dags att sparka liv i den här ligga bloggen igen!

Gick uppenbarligen inte så himla bra att hålla igång den under hela balkongsäsongen förra året. Lite tråkigt kan jag tycka så här i efterhand, men jag har samtidigt inga ambitioner om att jag kommer lyckas bättre i år. 

Det här med att balkongblogga verkar nämligen, för mig personligen, fylla störst funktion på försäsongen. För att stilla längtan över "det riktiga" så att säga. Även i dokumentationssyfte så är det information om sådder etc som är mest nyttiga att kunna gå tillbaka till i efterhand. 
Så jag kommer helt enkelt köra på i den takt, och så länge som jag har lust med.  Lovar inte mer än så. :)

Chilifröna åkte hur som helst ner i jorden den 2/2. Återkommer med detaljer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela